Психолог та соціальний педагог

Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Розташування, графік роботи

Розташування: Ліве крило школи, 4 поверх

Графік роботи:



Соціальний педагог Полінога Світлана ГригорівнаКабінет №412Практичний психолог Бульковська Вікторія ОлександрівнаКабінет №413
Понеділок 13:00 – 17:00Понеділок08:30 – 16:30
Вівторок 13:00 – 17:00Вівторок08:30 – 16:30
Середа 13:00 – 17:00Середа08:30 – 16:30
Четвер 13:00 – 17:00Четвер08:30 – 16:30
П’ятниця 13:00 – 17:00П’ятниця08:30 – 16:30

Функції соціального педагога

Соціальний педагог закладу та/або установи освіти здійснює:

  • соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, колективу та мікрогруп, осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;
  • просвітницьку та профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу з питань запобігання та протидії домашньому насильству, у тому числі стосовно дітей та за участю дітей, злочинності, алкоголізму, наркоманії тощо;
  • вивчення та аналіз соціальних умов розвитку здобувачів освіти, мікроколективу (класу чи групи), шкільного, студентського колективу в цілому, молодіжних і дитячих громадських організацій.

Соціальний педагог закладу та/або установи освіти бере участь у:

  • роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;
  • плануванні і реалізації завдань соціалізації здобувачів освіти, адаптації їх у новому колективі і соціальному середовищі;
  • наданні допомоги дітям і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах або потребують посиленої педагогічної уваги чи мають особливі освітні потреби, в тому числі постраждалим від насильства та військових конфліктів.

Соціальний педагог закладу та/або установи освіти, сприяє:

  • в соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам (законним представникам);
  • захисту прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства, представляє їхні інтереси у правоохоронних і судових органах тощо;
  • формуванню у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я;
  • попередженню конфліктних ситуацій, що виникають під час освітнього процесу, запобіганню та протидії домашньому насильству.

Функції практичного психолога

Практичний психолог закладу та/або установи освіти здійснює:

  • психологічне забезпечення освітнього процесу;
  • психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
  • психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
  • реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
  • консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;

Практичний психолог закладу та/або установи освіти бере участь в:

  • освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного розвитку здобувачів освіти як особистості та найвищої цінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;
  • роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;
  • розробці та впровадженні розвивальних, корекційних програм, посiбників, методичних рекомендацiй, планів освітньої дiяльностi з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також для осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.

Практичний психолог закладу та/або установи освіти сприяє:

  • формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
  • профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
  • формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
  • попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
  • формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
  • формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
  • попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
  • формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.

Нормативна база

Наказ МОН України “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України” №509 від 22.05.2018 р.

Новини за темою

Тренінг “Як і куди вийти із зони комфорту”
Новини

Тренінг “Як і куди вийти із зони комфорту”

23/01/2020
21 січня пройшов тренінг “Як і куди вийти із зони комфорту” для вчителів, щ
30-ти річчя прийняття Конвенції ООН про права дитини
Всеукраїнські заходи Новини Шкільні заходи

30-ти річчя прийняття Конвенції ООН про права дитини

10/12/2019
20 листопада 2019 року в усьому світі відзначається 30-річчя прийняття Конвенції ООН