Інтерактивний урок з елементами тренінгу “Особистісна цінність та безпека”

Протягом заняття учні 7-Б та 8-А класів, разом з психологом закладу Бульковською В.О., отримували знання та правила, які допоможуть усвідомити цінність їхнього життя, навчалися правилам захисту свого життя, зокрема у ситуаціях інтимного спілкування з іншими людьми.

 Психологиня допомогала формувати в учнів поняття цінності їхнього життя, ознайомлювала учнів з поняттям особистих кордонів, навчала учнів розрізняти небезпечні життєві ситуації та застосовувати правила безпеки з метою захисту їхнього життя.

Протягом заняття учні самостійно формулювали та давали відповіді на життєвоважливі запитання:

  • Що таке особисті кордони? Це персональний кодекс, який визначає відносини з іншими людьми. Невидимі лінії, які ніхто не повинен перетинати.
  • Навіщо потрібні особисті кордони? Кордони впливають на те, як інші люди з тобою спілкуються, як торкаються (і чи роблять це взагалі), як ставляться до тебе. Кордони дають тобі можливість вирішувати з ким спілкуватись, на які теми говорити, що робити і скільки часу проводити з різними людьми. Кордони не відділяють нас від людей. Вони допомагають зберегти відносини. І навіть зробити їх кращими.
  • Як визначити особисті кордони? Виділяють декілька видів особистих кордонів. Ми їх зобразимо у вигляді кіл. Учитель зображує особисті кордони у вигляді кіл, починаючи із зовнішнього кола (публічний простір) та закінчуючи внутрішнім колом (інтимний простір).

Усвідомлення цінності свого життя надає учням впевненості та оберігає від небезпеки.

Перейти до вмісту